II pusmečio kvalifikacijos tobulinimo programos patvirtintos 2017-09-04 direktoriaus įsakymu nr.V-80A kvalifikacijos tobulinimo programų vertinimo komisijos posėdžio protokolu 2017-09-04 nr. 2

  1. Aktualiausi švietimo tikslai, veiklos kryptys ir veiksmai pasitinkant 2017-2018 mokslo metus
  2. Lyderystės gebėjimai mokinių pažangai
  3. Mokyklos veiklos kokybės įsivertinimas
  4. Viešieji pirkimai -2017 metų didieji pasikeitimai
  5. Metinis darbuotojo veiklos vertinimas. Darbuotojo įkainavimas ar susitarimas dėl bendrų tikslų
  6. Vadybiniai sprendimai adaptuojant atnaujintą Mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo rodiklių sistemą ikimokyklinėje įstaigoje
  7. Technologijų dalyko dėstymo problemų sprendimo būdai
  8. Telšių rajono savivaldybės Karolinos Praniauskaitės viešosios bibliotekos veikla: idėjos mokyklos bibliotekai
  9. Vaikų probleminio elgesio įvertinimas ir įveikimas
  10. Aktyvieji mokymo(si) metodai integruotose pamokose
  11. Microsoft Office programų ir įvairių elektroninių erdvių pritaikymas ugdymui
  12. Rašymo mokym….si (?) praktinė patirtis
  13. Ką turi žinoti biudžetinės įstaigos vadovas apie naująjį LR darbo kodeksą
  14. XIX a. vidurio visuomeninis kultūrinis gyvenimas Lietuvoje
  15. Mokymo metodų parinkimas ir informacinių technologijų panaudojimas kuriant aktyvų mokymosi procesą mokant matematikos
  16. Socialinės pedagoginės pagalbos teikimo galimybės
  17. Lietuvių kalbos ir literatūros pagrindinio ugdymo bendrosios programos įgyvendinimas 8 ir 10 klasėse
  18. Pagalbos būdai ir galimybės patekus į profesinio perdegimo sindromo spąstus
  19. Valstybės pažinimo keliu
  20. Mokymo ir mokymosi sėkmės paieškos mažoje mokykloje
  21. Kūrybingumas mokymo procese
  22. Komandinio darbo efektyvumo didinimas efektyvinant ugdymą ir švietimo pagalbą
  23. Kūrybiškas Pakruojo r. edukacinių erdvių pritaikymas formaliajame ir neformaliajame ugdyme
  24. Anglų kalbos lingvistinės ir kultūrinės kompetencijos ugdymas
  25. Pradinių bendravimo anglų kalba įgūdžių įgijimas ir tobulinimas
  26. Pamoka: mokinių veiklą aktyvinančių metodų taikymas, mokymo diferencijavimas bei išmokino stebėjimas.